ČeskyEnglish
Direct Fly on Facebook
Novinky
ALTO TOW – nejdostupnější cesta pro vlekání větroňů Tisk
Pátek, 25 Říjen 2013 21:06

ALTO TOW - ultralehký celokovový dolnoplošník optimalizovaný pro vlekání větroňů. Základem je osvědčený UL stroj ALTO TG, který prošel testováním a optimalizací letových vlastností. Oproti standardní verzi je TOW osazen novým směrovým a výškovým kormidlem, byla optimalizována cesta chladícího vzduchu, byly provedeny testy na tundra kolech. Samostatnou částí testů pak byla volba vhodné vrtule, jako nejvhodnější  vyšla  Fiti,  za letu  stavitelná nebo třílistá Fiti, stavitelná na zemi. Pro pohodlnější práci pilota je sedačka ALTA vybavena zádovou lordosní stavitelnou opěrkou, vyšší ventilací kabiny, barevným monitorem a záďovou kamerou, pro sledování vlečeného stroje.

Standardní vybavení: ALTO TOW s motorem Rotax 912 ULs + airbox, záložní palivové čerpadlo, topení,  jednobarevný nástřik + grafický polep dle přání zákazníka, analogové přístroje, radiostanice Icom 210A,záďová kamera a palubní monitor, lordosní opěrka, elektricky stavitelná vrtule FITI, aerodynamické kryty kol, aktivní sluchátka ANR DF jako dárek pro Vaše piloty.

1,346.000,- Kč bez DPH (1.270.000,- bez DPH s třílistou na zemi stavitelnou vrtulí FITI)

Spojením robustní celokovové konstrukce, příznivé pořizovací ceny a nízkých servisních a provozních nákladů, přináší ALTO TOW  nejdostupnější cestu pro vleky větroňů.

Bližší informace a termíny demo letů je možno dohodnout na Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

 
Klimatizační jednotky pro LSA a Experimental Tisk
Středa, 11 Duben 2012 20:10

Klimatizace pro LSA, ExperimentalNaše společnost se stala hlavním distributorem klimatizačních jednotek pro letouny kategorie LSA a Experimental. Máte-li zájem o více informací, rádi Vám veškeré detaily poskytneme na výstavě Aero-Messe ve Friedrichshafenu ve dnech 19.4.-21.4. 2012 v hale B1-121. Těšíme se na Vás.

 
Sun´n´Fun 2012 Tisk
Čtvrtek, 22 Březen 2012 19:19

Sun´n´Fun airshow na Floridě se blíží a plánujete-li její návštěvu, zveme Vás srdečně do stánku našeho importéra společnosti Corbi Air Inc., který Vám rád představí jediný LSA letoun vybavený klimatizací a spoustou dalších vylepšení, které máme na našem ALTU v USA. Najdete nás ve stánku SE-006A a těšíme se na Vás.

 
Informace pro provozovatele motorů Rotax 912 a 914 Tisk
Čtvrtek, 05 Leden 2012 14:04

http://www.laacr.cz/index.php?Action=View&ARTICLE_ID=2083

 
ALTO úspěšně prošlo testy na flutterovou odolnost Tisk
Středa, 07 Prosinec 2011 12:05

V květnu letošního roku společnost Direct Fly provedla testování letounu ALTO na flutterovou odolnost. Pozemní frekvenční zkoušky byly provedeny na letišti v Kunovicích týmem odborníků z FS ČVUT, Ústavu letadlové techniky. Z naměřených dat byly vyhodnoceny vlastní frekvence a tvary kmitání, na jejichž základě byla následně provedena početní analýza.

Vyhodnocení frekvenčních zkoušek potvrdilo nevýraznou závislost frekvenčních charakteristik ocasních ploch na celkové hmotnosti letounu, resp. na změnách hmotnosti v oblasti těžiště letounu. Zkoušky byly provedeny na letounu o minimální hmotnosti 351,2 kg a maximální hmotnosti 472,5 kg. Změny hmotnosti odpovídaly jednočlenné posádce s minimálním množstvím paliva a posádce s plnými palivovými nádržemi. Pro výpočet flutterových charakteristik byl použit model založený na vlastních tvarech a frekvencích volně zavěšené konstrukce s fixovanými kormidly a izolovaných frekvenčních charakteristikách kormidel měřených na zafixované konstrukci stojícího letounu.

Pro všechny případy vypočtených alternativ (lehká i těžká varianta, symetrické i antisymetrické tvary, výšky 0m a 3000m, volné, a fixované příčné řízení) vyhovují konstrukce křídla bez připomínek potřebné předpisové záloze 20% rychlosti flutteru na VD dle FAR 23.629. Křídlo je dle dané metodiky průkazu flutteru odolné.

Pro všechny případy vypočtených alternativ (lehká i těžká varianta, symetrické i antisymetrické tvary, výšky 0m a 3000m, volné, a fixované podélné řízení) vyhovují konstrukce ocasních ploch bez připomínek potřebné předpisové záloze 20% rychlosti flutteru na VD dle FAR 23.629. Ocasní plochy jsou dle dané metodiky průkazu flutteru odolné.

Celkové hodnocení, které bylo společnosti Direct Fly vydáno zní: Na základě pozemních frekvenčních zkoušek a výpočtu flutteru konstrukce křídla a ocasních ploch letounu lze celkově konstatovat, že letoun ALTO kategorie UL splňuje podmínky flutterové odolnosti dané metodikou FAR 23.629.

 
Sebring 2012, Florida Tisk
Čtvrtek, 01 Prosinec 2011 10:31

ALTO 100 LSA bude rovněž v roce 2012 vystaveno na letecké výstavě konané v Sebringu na Floridě v termínu od 19.1. do 22.1.2012. Všechny Vás prostřednictvím našeho amerického importéra Corbi Air Inc. zveme do stánku číslo 208. Přijďte se podívat na první LSA letoun s instalovanou klimatizací i vy.

Více na http://www.sport-aviation-expo.com.

 
« ZačátekPředchozí1234567DalšíKonec »

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL